niedziela, 10 grudnia 2017

S T A R T

Pierwszy wpis na lot-nisko.blog.pl opublikowałem, a jakże, w Prima-Aprilis roku 2015. Przez ponad dwa lata uzbierało się ponad trzydzieści wpisów. Niestety podany adres za kilka tygodni przechodzi do historii. Tak więc w nowym zakątku
lot-nisko.blogspot.com
dla potomnych, a przede wszystkim dla siebie, publikuję wszystko od początku.



Wiele czasu zajęło mi zebranie się do niniejszego projektu.
W końcu zaczynam. I choć pierwszy wpis powstaje pierwszego kwietnia - w najbardziej frywolnym dniu roku, sprawy o których chcę pisać będą jak najbardziej poważne.
Tak poważne, jak poważnie traktowane być musi lotnictwo i jego okolice.  
Dlaczego lotnictwo?
Bo od kiedy pamiętam interesowały mnie samoloty i sprawy z nimi związane, oczywiście w sposób i na poziomie stosownym do wieku, wykształcenia i doświadczenia życiowego.
I chociaż z lotnictwem nie związałem się profesjonalnie, różne jego aspekty przewijają się ciągle przez moje życie prywatne i zawodowe.
To kim dzisiaj jestem i co w życiu robię i zrobiłem w mniejszym lub większym stopniu związane jest z lotnicza pasją. W jaki sposób, kiedy i gdzie, może napiszę w przyszłości.
Setki przeczytanych w ciągu trzydziestu pięciu lat książek, tysiące artykułów, tygodnie spędzone na lotniskach stworzyły we mnie pewien, oczywiście subiektywny  obraz lotnictwa i pogląd na sprawy z nim i jego okolicami związane, którymi chciałbym się podzielić z innymi.
I choć często mam poglądy inne niż idące w „poprawnym politycznie i społecznie” nurcie, otwarty jestem na rzeczowe argumenty innych. Choć przyznam, że jako typowego skorpiona nie jest łatwo mnie przekonać. Próbować jednak warto bo wspólne stanowisko po długiej i czasem zażartej dyskusji jest najcenniejsze, dające najwięcej wiary w reprezentowany pogląd, siebie i oponenta.  
Plany na pierwsze wpisy to:
F-16 nad Wartą w Poznaniu – projekt w który jestem serdecznie zaangażowany,
recenzje ostatnio przeczytanych książek i artykułów,
wspomnienia sprzed lat: niezapomniane przeżycia z lotnictwem związane, pokazy lotnicze, fizyczny kontakt z powietrzem, ludzie i ich pasja, 
pokazy lotnicze – to co było, jest i będzie,
komentarze do bieżących wydarzeń, a jest tego dużo.

Zapraszam do lektury i dyskusji.

Krzysztof Melski





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz