poniedziałek, 7 maja 2018

Samolot na każdy dzień, to już pół roku.

Wczoraj mój autorski projekt facebookowy Samolot na każdy dzień przekroczył magiczną granicę pół roku funkcjonowania. Przyznam szczerze, że na początku nie byłem pewny, czy starczy mi chęci chociaż na miesiąc. Jednak oddźwięk wyrażony liczba lajków i polubień strony jest wyższy niż oczekiwałem i stanowi silną motywację do dalszego działania. Cel mojego działania czyli pokazanie różnorodności i piękna maszyn latających oraz różnych okoliczności w jakich można z nimi obcować pozostaje niezmieniony. Jeśli choć jedna osoba przy porannej kawie spojrzy na któreś ze zdjęć i zastanowi się przez chwilę nad tym co ono pokazuje, to trud się opłaci.
Podsumowania nakłaniają do statystyki. Tak więc- przez pół roku pojawiły się 183 tatki powietrzne na 641 zdjęciach, czyli średnio dwa i pół zdjęcia na samolot. Spośród nich, w bardzo umownej klasyfikacji, było 56 maszyn pasażerskich, 46 bojowych i szkolno-treningowych, 29 maszyn bardzo szeroko pojętego General Aviation, 24 śmigłowce, 22 maszyny historyczne, pięć sportowych i jeden szybowiec.

Co dalej? Kolejne maszyny na kolejne dni. Przy okazji pragnę uspokoić wszystkich, że na pewno wystarczy mi samolotów na cały rok, a wiele z nich będzie nie mniej ciekawych niż dotychczasowe.

Powiązane linki:
Samolot na każdy dzień - start
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz